Kundeservice

Har du spørgsmål, så kan du finde svar på det meste her. Du finder svar vedrørende ordrer, levering, returnering og meget mere. Har du brug for at tale med én, så er du mere end velkommen til at ringe til vores kundeservice på 7217 0718 eller skrive til os på salg@jyf.dk.

FAQ - Oftest stillede spørgsmål:

Kan jeg følge min ordre med Track and Trace?

Det kan du! JYF.DK leverer med GLS, og herinde kan du tracke din ordre. 

Du har modtaget et link med Track and trace på SMS og mail, hvor du kan følge din ordre. Har du ikke modtaget linket, kan du klikke på nedenstående link og spore din pakke. 

Følg linket her og spor din pakke.

Hvad gør jeg hvis jeg har fortrudt mit køb?

Hvis du har fortrudt købet af en vare, skal du senest 30 dage efter modtagelsen af varen sende den retur til os. Du kan udfylde denne fortrydelsesformular og få tilsendt en returlabel for 49 kr. På denne side kan du læse mere om returnering & fortrydelse.

Hvordan anvender jeg min optjente bonus?

For at anvende din bonus skal du være logget ind på din konto. Når du er logget ind vil der på siden med din kurv komme en afkrydsningsboks frem, hvor din bonus vil fremgå. For at anvende bonus skal du blot krydse feltet af. Du kan læse mere om bonus her.

Kan jeg ombytte til en anden vare?

Vi har desværre ikke mulighed for at ombytte til en anden vare eller til en anden størrelse. Ønsker du ikke at beholde varen, kan du du sende den retur, og pengene for produktet vil blive refunderet til det kort, der blev anvendt ved bestilling. Herefter kan du placere en ny ordre. 

Hvordan reklamerer jeg over en vare?

Du skal returnere varen til vores adresse og husk at vare altid skal sendes i forsvarlig emballage. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Vi beder vi dig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. Det er ikke et krav, men det gør det nemmere for os at finde fejlen, og det minimerer ekspeditionstiden for reklamationen.
Du kan læse mere om retur og reklamation her.

Er JYF.DK selvejet?

Nej, siden januar 2024 har JYF.DK været ejet af SJEB A/S. 

Hvad betyder det for mig som kunde, at JYF.DK er ejet af SJEB A/S?

Det er kun en fordel for dig som kunde, at JYF.DK er ejet af SJEB A/S. Det giver nemlig mulighed for:

- Afhentning 8 steder i landet i SJEB's butikker
- Stordriftsfordele, der sikrer dig bedre priser

Derudover kan du i ferieperioder møde "Hej det er X fra SJEB" i telefonen, og du modtager også dine pakker i emballage med SJEB, samt SJEB A/S kan stå på dine fakturaer, hvis du som erhvervskunde betaler med faktura. 

Se flere spørgsmål og svar om emnerne her:


Levering Levering Returnering Reklamation Ordrer, bestilling og betaling Kontakt JYF.DK Størrelsesguide arbejdstøj Vilkår

Kontakt os på telefon eller mail

Har du ikke fundet svar på dit spørgsmål, skal du være mere end velkommen til at kontakte os på email, så vi kan besvare direkte og give dig mere konkret information.

Send en mail til salg@jyf.dk, og forvent svar inden for 24 timer på alle hverdage.

Alternativt kan du ringe til os på telefon +45 72 17 07 18. Telefonerne er åbne mandag-torsdag 7:30-16 og fredag 7:30-15. 

Telefonen er åben alle hverdage fra 10-12 og fra 13-14. 

star

Professionel rådgivning

Få professionel vejledning til sortiment fra vores erfarne sælgere.
star

Egen webshop

Webshop for erhvervskunder med mange fordele såsom fakturabetaling.
star

Logotryk- & broderi

Automatisk logotryk på dine bestillinger via din egen webshop.
star

Fri fragt over 999 kr.

100% klimakompenseret levering med GLS til pakkeshops & erhvervsadresser.

Få tilsendt rabatkoder & nyheder!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få adgang til eksklusive rabatkoder, kampagner og produktnyheder.
Trustpilot