Bestilling & betaling ved handel på Jyf.dk

Vi har gjort det både nemt og sikkert for dig at handle på Jyf.dk. Nedenfor har vi samlet lidt information om, hvordan du bestiller og betaler i shoppen. 

Hvilke måder kan jeg betale på?

På Jyf.dk kan du betale på følgende måder:
- Dankort
- VISA
- VISA Electron
- Mastercard
- EAN

Repræsenterer du en virksomhed eller en offentlig institution, kan du også betale med jeres EAN nummer på hjemmesiden eller evt. kontakte os for betaling med faktura.

Sådan lægger du en ordre på jyf.dk

1. Vælg dine varer og læg dem i kurven ved at klikke "Tilføj til kurv"
2. Når du har samlet dine varer skal du klikke på "Til Kassen". Knappen finder du i kurven.
3. I kassen er der 2 veje. Eksisterende kunder skal du logge ind, hvorefter adresseoplysninger mm automatisk bliver udfyldt. Nye kunder skal angive adresseoplysninger
4. Næste skridt i kassen er angivelse leveringsform, betalingstype og endeligt godkendes ordren.
5. Godkend vores handelsvilkår, tjek at alle oplysninger er korrekte og klik på "Gå til betaling"
6. Gennemfør processen for den valgte betalingsmetode, hvorefter din ordre er gennemført. 

Kan jeg tilføje en vare efter min bestilling?

Nej, det kan du desværre ikke. Af sikkerhedsmæssige grunde, kan og må vi ikke trække flere penge på dit kort end du har givet os lov til ved din bestilling.  Ønsker du at tilføje en vare, bliver du derfor nødt til at bestille den i en ny ordre. 

Kan jeg annullere min ordre eller få fjernet en vare fra ordren?

Kontakt os hurtigst muligt efter du har bestilt. Så vil vi typisk kunne nå at annullere din ordre. Vi vil også kunne hjælpe med at fjerne en vare fra din ordre og samtidig regulere det beløb der bliver hævet ned.

Hvornår bliver pengene trukket på min konto?

Vi trækker først pengene, når varerne sendes fra os. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet. På dit kontoudtog vil der fremgå vores firmanavn Jysk Firmatøj ApS.

Hvordan anvender jeg rabatkoder og gavekoder?

Har du fået en rabatkode eller gavekortskode indtaster du blot koden i gavekodefeltet og trykker "indløs". Rabatten/gavekortbeløbet bliver derefter fratrukket.

Vil gavekoden ikke virke, så kontroller udløbsdato samt beløbsstørrelse på gavekortet, da det kan have betydning.

Mastercard - Hvorfor kan jeg se en reservation?

Vigtig info vedr. ordrer som er betalt med MasterCard og VISA Electron som IKKE bliver gennemført.

Systemet omkring MasterCard og VISA Electron fungerer således, at der allerede ved bestilling, reserveres pengene på kortholders konto. Dette fremgår af de vilkår kortholder har accepteret. Denne reservation har desværre den bagside, at såfremt ordren ikke gennemføres, hænger den ved i 28 bankdage og kan IKKE fjernes af andre end kortholders bank. Reservationen udløber automatisk efter 28 bankdage.

De penge som er reserveret er udelukkende i bankens varetægt og Jyf.dk har INGEN råderet eller adgang til dem.  

I Danmark er det kun Danske Bank og Nordea, der har en fast procedure for ophævelse af disse reservationer. Alle andre pengeinstitutter har ingen mulighed for at ophæve reservationen. Der er derfor intet andet at gøre end at tale med sin personlige bankrådgiver, eller vente på de 28 dage er gået.

Ønsker man at få ophævet reservationen, og er man kunde i Danske Bank eller Nordea, så skriv en mail til os  indeholdende:
- De sidste 4 cifre i kortnummeret (ikke kontonummeret!)
- Bankens navn (Banknavn + afdeling)
- Email adresse til banken eller direkte til rådgiveren
- Rådgiverens navn, eller den person hos banken der er talt med om dette.

Fri fragt over 499 kr.

Til GLS PakkeShop & til erhvervsadresser

30 dages fortrydelse

30 dages fortrydelsesret fra den dag du modtager varen.

Bonus på din ordre

Som registreret kunde opsparer du bonus hver gang du handler i shoppen.

Få tilsendt rabatkoder & nyheder!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få adgang til eksklusive rabatkoder, kampagner og produktnyheder.