Har du fundet en fejl eller mangel på en vare, du har købt hos os? Så kan du reklamere over varen i op til 2 år efter købet, du skal dog reklamere indenfor rimelig tid, og vi anbefaler, du reklamerer hurtigst muligt. En mangel og fejl kan eksempelvis være fabrikations- eller materialefejl, eller en forkert oplysning om varen. Reklamationsrettet omfatter ikke almindelig slidtage eller skader, du selv har påført varen.
Læs mere uddybende om reklamation her.
1. Udfyld reklamationsformularen online her på siden. Der er en formular for beklædning og en for fodtøj. Vi beder vi dig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. Det er ikke et krav, men det gør det nemmere for os at finde fejlen, og det minimerer ekspeditionstiden for reklamationen.
2. Send eller indlever varen på forsvarlig vis. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
3. Vi behandler din reklamation, og vender tilbage til dig hurtigst muligt. Hvis reklamationen er berettiget, har du ret til i første omgang at få varen repareret eller ombyttet. Hvis det ikke kan ske, eller det ikke sker inden rimelig tid, kan du efter omstændighederne få pengene tilbage eller afslag i prisen.
Formularen herunder skal du udfylde, hvis du gerne vil reklamere et stykke beklædning såsom en jakke, bukser eller andet. Hvis du ønsker at reklamere fodtøj, skal du bruge formularen længere nede.
Ønsker du at reklamere fodtøj? Så skal du udfylde denne formular. Ønsker du reklamere tøj, så skal du benytte formularen ovenover.