Levering

Ofte stillede spørgsmål om levering

Hvad koster fragten?

Vi tilbyder følgende leveringsformer:
- Omdeling med GLS til privatadresser (59 kr.)
- Omdeling med GLS til erhvervsadresser (49 kr.)
- Levering til GLS pakkeshop (39 kr.)

GLS klimakompenserer 100% omkostningsfrit - Læs mere her. 

Har i fri fragt?

Vi tilbyder GRATIS levering, når du køber varer for over 999 kroner, når du handler her på JYF.DK. 

Gratis fragt over 999 kr. for webshopkunder i Danmark (Grønland og Færøerne undtaget) gælder følgende leveringsformer:

- Omdeling med GLS til erhvervsadresser
- Levering til GLS pakkeshop

Hvor lang er leveringstiden?

Leveringstiden varierer. På hvert produkt kan du se, hvor lang forventet leveringstid er på netop dette produkt. 

Varer på lager: 1-3 hverdage
Varer på fjernlager: 5-8 hverdage

Kan jeg følge min ordre med Track and Trace?

Det kan du! JYF.DK leverer med GLS, og herinde kan du tracke din ordre.

Du har modtaget et link med Track and trace på SMS og mail, hvor du kan følge din ordre. Har du ikke modtaget linket, kan du klikke på nedenstående link og spore din pakke.

Følg linket her og spor din pakke.

Hvornår skal jeg bestille, for at modtage min ordre inden jul?

På lager
Står varen til at være 'på lager', så anbefaler vi, at du bestiller en uge inden juleaften, for at være sikker på, at du modtager din pakke inden juleaften. Vi tager dog forbehold for forsinkelser ved GLS.

På fjernlager
Er varen markeret med 'på fjernlager' så tager det længere tid for os at få varen klar til forsendelse. Vær derfor opmærksom på antal dage, der står ved produktet (typisk 5-8 hverdage). Derfor skal du bestille varer på fjernlager noget tidligere, hvis du skal sikre dig pakken inden jul. Her anbefaler vi bestilling 2 uger inden jul, for at modtage din pakke inden jul. Her tager vi også forbehold for forsinkelser hos GLS.

Ordrer til afhentning
Bestiller du en vare med afhentning kan du afhente din pakke indtil den sidste hverdag inden jul inden kl. 15.00 forudsat at du har modtaget en besked om, at din ordre er klar til afhentning.

Hvorfor kan jeg ikke følge min vare?

Dette kan skyldes, at pakken endnu ikke er scannet hos vores transportør. Når pakken har fået en scanning hos transportøren, er den mulig at følge. Dette sker typisk sidst på dagen for afsendelse. Prøv eventuelt senere på dagen igen. 

Kan jeg afhente min pakke?

Ja, under levering kan du vælge afhentning og denne "leveringsform" er gratis. Du får besked pr. sms, når din pakke er klar til afhentning. 

Du kan afhente din pakke i SJEB butikkerne i Hjørring, Aalborg og Brøndby.

Læs mere om afhentning her.

Leverer i til udlandet?

Nej, det er kun muligt at vælge levering til danske adresser (Grønland og Færøerne undtaget).

Leverer I til Grønland og Færøerne?

Vi leverer desværre pt. ikke til Grønland og Færøerne. 

Hvem leverer mine varer?

Vi leverer kun med GLS. 

Hvor længe er min pakke i pakkeshoppen?

Din pakke kan ligge i pakkeshoppen i 7 dage efter du har fået besked om, at den var klar til afhentning. 

Er pakken ikke afhentet inden de 7 dage, vil den blive returneret til os. Vi opretter i så fald en retursag på ordren, og du vil modtage en kreditnota samt få pengene for varerne tilbage på kontoen. 

Jeg har skrevet min mail og telefon forkert - hvad gør jeg?

Har du tastet dine kontaktinformationer forkert, er du velkommen til at sende os en mail på salg@jyf.dk. Så kan vi finde dit track and trace nummer til dig. 

Læs mere om:

Afhentning Betaling Reklamation Retur

     

star

Professionel rådgivning

Få professionel vejledning til sortiment fra vores erfarne sælgere.
star

Egen webshop

Webshop for erhvervskunder med mange fordele såsom fakturabetaling.
star

Logotryk- & broderi

Automatisk logotryk på dine bestillinger via din egen webshop.
star

Fri fragt over 999 kr.

100% klimakompenseret levering med GLS til pakkeshops & erhvervsadresser.

Få tilsendt rabatkoder & nyheder!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få adgang til eksklusive rabatkoder, kampagner og produktnyheder.
Trustpilot