Levering

Dine bestillinger bliver leveret med GLS, og den estimerede leveringstid fremgår på produktvisningen. Nedenfor kan du finde svar på de mest almindelige spørgsmål i forhold til levering.

Hvilke leveringsformer har I, og hvad koster fragten?

Vi tilbyder følgende leveringsformer:
- Omdeling med GLS til privatadresser (59 kr.)
- Omdeling med GLS til erhvervsadresser (49 kr.)
- Levering til GLS pakkeshop (39 kr.)

GLS klimakompenserer 100% omkostningsfrit - Læs mere her. 

Gratis levering ved køb over 999 kroner

Vi tilbyder GRATIS levering, når du køber varer for over 999 kroner, når du handler her på JYF.DK. Som erhvervskunde, som ikke handler her på webshoppen, gælder andre fragtregler.

Gratis fragt over 999 kr. for webshopkunder i Danmark gælder følgende leveringsformer:

- Omdeling med GLS til erhvervsadresser
- Levering til GLS pakkeshop

Hvor lang er leveringstiden?

Leveringstiden varierer afhængigt af produktet, du ønsker at købe. Den konkrete leveringstid fremgår på det enkelte produkt og bliver løbende opdateret. Køber du flere produkter med forskellige angivne leveringstider, sender vi det hele samlet, når alle varer er klar til afsendelse. Det er med andre ord den længste leveringstid, som du skal regne med, når du køber flere produkter. 

Hvornår skal jeg bestille, for at modtage min ordre inden jul?

OBS! GLS, PostNord og flere af vores leverandører varsler om forsinkelser grundet travlhed og vejret. Vi kan derfor ikke garantere, at din pakke når frem inden jul.

På lager
Står varen til at være 'på lager', så kan du bestille frem til 18. december kl. 16 med mulighed for levering inden jul. Vi tager dog forbehold for forsinkelser ved GLS.

På fjernlager
Er varen markeret med 'på fjernlager' så tager det længere tid for os at få varen klar til forsendelse. Vær derfor opmærksom på antal dage, der står ved produktet (typisk 5-8 hverdage). Derfor skal du bestille varer på fjernlager noget tidligere, hvis du skal sikre dig pakken inden jul. Varer bestilt senere end den 12. december kan ikke forventes leveret før jul. Her tager vi også forbehold for forsinkelser hos GLS.

Lagervarer til afhentning
Bestiller du en vare med afhentning i Hjørring, der er på lager, så kan du hente den frem til den 22. december kl. 15.00.

Hvorfor kan jeg ikke følge min vare?

Dette kan skyldes, at pakken endnu ikke er scannet hos vores transportør. Når pakken har fået en scanning hos transportøren, er den mulig at følge. Dette sker typisk sidst på dagen for afsendelse. Prøv eventuelt senere på dagen igen. 

Kan jeg afhente min pakke?

Ja, under levering kan du vælge afhentning og denne "leveringsform" er gratis. Du får besked pr. mail, når din pakke er klar til afhentning. 

Du kan afhente din pakke i vores lager i Hjørring, Aalborg-afdelingen og Herlev-afdelingen.
Se vores åbningstider her.

Leverer i til udlandet?

Nej, det er kun muligt at vælge levering til danske adresser. Såfremt du ønsker levering til udlandet, bedes du kontakte vores kundeservice, som vil hjælpe med at undersøge mulighederne.

star

Professionel rådgivning

Få professionel vejledning til sortiment fra vores erfarne sælgere.
star

Egen webshop

Webshop for erhvervskunder med mange fordele såsom fakturabetaling.
star

Logotryk- & broderi

Automatisk logotryk på dine bestillinger via din egen webshop.
star

Fri fragt over 999 kr.

100% klimakompenseret levering med GLS til pakkeshops & erhvervsadresser.

Få tilsendt rabatkoder & nyheder!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få adgang til eksklusive rabatkoder, kampagner og produktnyheder.
Trustpilot