Smartshop

Har du allerede en Smartshop? Så gå til login her. (Smartshop er tidligere kendt som Point Shop)


Hvad er Smartshoppen?

Til vores erhvervskunder har vi udviklet en række forskellige webshopløsninger, herunder Smartshoppen, hvor medarbejdere let kan bestille i shoppen samtidig med at virksomhedens administrator har et unikt overblik. Smartshoppen tilpasser vi netop dine ønsker, og hver virksomhed får således sin egen eksklusive webshop, hvor kun virksomhedens medarbejdere og en administrator har adgang til.

Pointshop erhvervskunder

Medarbejderne handler selv

Smartshoppen gør det muligt for virksomhedens medarbejdere at handle med point. Administratoren tildeler hver enkelt medarbejder et vist antal point; f.eks. 1000. Medarbejderen handler herefter for de 1000 point, som de er blevet tildelt, og administratoren kan løbende holde øje med, hvor mange point de har tilbage at handle for. Administratoren kan til enhver tid tildele den enkelte medarbejder flere point. Det er også muligt at få vist beløb i kroner i stedet for i point.


Individuelt aftalt produktsortiment i Smartshoppen

Sortimentet, der skal være tilgængeligt i Point Shoppen, aftales individuelt med dig som kunde. Der vises således kun de produkter på webshoppen, som der er aftalt med dig. Administratoren har altid overblik over, hvilke ordre der er inde, og hvilke ordre som ikke er godkendt endnu. Der bliver ikke sendt ordre ud før de er godkendt af administratoren.

Erhvervskunde

Let for medarbejderen

Når medarbejderne skal bestille på webshoppen, er det meget let for dem af finde deres varer. Det er muligt at sortere i varerne, således at man kun får mulighed for at se blandt andet alt i sort og str. XL. Det giver et hurtigt overblik, og det er nemt for medarbejderen at finde frem til det rette produkt.


Ny og smart app til Smartshoppen

Vi kan nu meddele, at vi har gjort det endnu lettere for dig at være erhvervskunde hos Jysk Firmatøj. Du har som noget helt særligt mulighed for at handle på din egen Smartshop via den helt nye JYF B2B-app. Appen giver dig og dine medarbejdere mulighed for altid let og hurtigt at kunne skaffe det udstyr og arbejdstøj, I har brug for. Og med vores lynhurtige leveringservice, er det fremme på ingen tid!

Hvis du allerede har en Smartshop, er alt, du skal gøre, bare at downloade appen, logge ind og begynde at handle.  

download appen

Hvad kan du bruge appen til?

Appen er kort fortalt et værktøj til medarbejderne, hvor de kan bestille deres arbejdstøj direkte på mobilen. Det vil sige, medarbejderen skal blot downloade appen, logge ind og bestille arbejdstøjet. På den måde kan medarbejderen bestille arbejdstøjet lige når der er tid til det, uden vedkommende skal forbi et kontor. 


Rapportering - Konto til administratoren

Hurtig ekspedering af ordrer

Smartshoppen har direkte forbindelse med vores økonomi- og lagerstyringssystem. Så snart ordren i point-shoppen er godkendt af administratoren sendes den således automatisk videre til ekspedition. Det sparer tid, og sikrer at der ikke sker fejl.


Fri fragt over 499 kr.

Til GLS PakkeShops & erhvervsadresser i Danmark

30 dages fortrydelse

30 dages fortrydelsesret fra den dag du modtager varen.

Bonus på din ordre

Som registreret kunde opsparer du bonus hver gang du handler i shoppen.

Få tilsendt rabatkoder & nyheder!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få adgang til eksklusive rabatkoder, kampagner og produktnyheder.