Point Shop

Hvad er point shoppen?

Til vores B2B kunder har vi udviklet en point webshop, hvor medarbejdere let kan bestille i shoppen samtidig med at virksomhedens administrator har et unikt overblik. Point-shoppen tilpasser vi netop dine ønsker, og hver virksomhed får således sin egen eksklusive webshop, hvor kun virksomhedens medarbejdere og en administrator har adgang til


Pointshop erhvervskunder

Medarbejderne handler med point

Point webshoppen gør det muligt for virksomhedens medarbejdere at handle med point. Administratoren tildeler hver enkelt medarbejder et vist antal point; f.eks. 1000. Medarbejderen handler herefter for de 1000 point, som de er blevet tildelt, og administratoren kan løbende holde øje med, hvor mange point de har tilbage at handle for. Administratoren kan til enhver tid tildele den enkelte medarbejder flere point.


Individuelt aftalt produktsortiment i point shoppen

Sortimentet, der skal være tilgængeligt i point shoppen, aftales individuelt med dig som kunde. Der vises således kun de produkter på webshoppen, som der er aftalt med dig. Administratoren har altid overblik over, hvilke ordre der er inde, og hvilke ordre som ikke er godkendt endnu. Der bliver ikke sendt ordre ud før de er godkendt af administratoren.

Erhvervskunde

Let for medarbejderen

Når medarbejderne skal bestille på webshoppen, er det meget let for dem af finde deres varer. Det er muligt at sortere i varerne, således at man kun får mulighed for at se blandt andet alt i sort og str. XL. Det giver et hurtigt overblik, og det er nemt for medarbejderen at finde frem til det rette produkt.


Rapportering - Konto til administratoren

Hurtig ekspedering af ordrer

Point-shoppen har direkte forbindelse med vores økonomi- og lagerstyringssystem. Så snart ordren i point-shoppen er godkendt af administratoren sendes den således automatisk videre til ekspedition. Det sparer tid, og sikrer at der ikke sker fejl.


Kontakt vores salgsteam for at høre mere

Vil du høre mere om mulighederne for at få en B2B point shop til dine medarbejder, så kontakt vores salgsteam på salg@jyf.dk eller telefon + 45 72 17 07 18 

personale

Fri fragt over 499 kr.

Til GLS PakkeShop & til erhvervsadresser

30 dages fortrydelse

30 dages fortrydelsesret fra den dag du modtager varen.

Bonus på din ordre

Som registreret kunde opsparer du bonus hver gang du handler i shoppen.

Få tilsendt rabatkoder & nyheder!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få adgang til eksklusive rabatkoder, kampagner og produktnyheder.