B2B Shop


Jysk Firmatøj har en række forskellige webshopløsninger for dig som erhvervskunde. En B2B Shop er til dig, som gerne vil kunne administrere dine køb som erhvervskunde selv. Ved at få oprettet et login, får du adgang til dit eget produktsortiment samt resten af produktsortimentet på JYF.DK. Priserne er efter samhandelsaftalen, du har med os, men er priserne billigere på JYF.DK, så får du selvfølgelig altid den billigste pris. 

Betalingsmuligheder

Når du får oprettet en B2B Shop her på JYF.DK, så kan vi skræddersy dine betalingsmuligheder. Du kan få betalingsmuligheder såsom kreditkort, MobilePay, EAN og faktura. Så du kan vælge, om du ønsker at betale med det samme, eller om du foretrækker at betale med faktura.

Administration

Når du har en B2B Shop, så har du mulighed for at se dine seneste købte produkter, så du hurtigt kan genkøbe. Du finder også en oversigt over dine tidligere ordrer, så du nemt kan holde styr på disse. Dertil kan du vælge en række favorit-produkter, så du altid hurtigt og nemt kan finde disse. 

Du har også mulighed for at opdatere dine adresseoplysninger samt e-mail og kode. Det vil sige, på denne måde kan du helt selv administrere din egen B2B shop hurtigt og nemt.

Har du brug for at kunne administrere en webshop for medarbejdere eller elever? Så tag et kig på vores Shop in Shop løsning eller Pointshop.

Hvordan gør jeg?

For at få oprettet en B2B Shop skal du kontakte os på salg@jyf.dk, hvorefter vi skal bruge lidt informationer om dig. Derefter opretter vi et login til dig, så du hurtigt er igang.

Fri fragt over 499 kr.

Til GLS PakkeShops & erhvervsadresser i Danmark

30 dages fortrydelse

30 dages fortrydelsesret fra den dag du modtager varen.

Bonus på din ordre

Som registreret kunde opsparer du bonus hver gang du handler i shoppen.

Få tilsendt rabatkoder & nyheder!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få adgang til eksklusive rabatkoder, kampagner og produktnyheder.